Kedilerin saglıgımıza faydaları

Öncelikle kedi peygamber efendimizin
hayatını bi yılandan kurtarmış yani vesile olmuş efendimizde bundan sonra sırtın yere gelmesin diye dua sırtını sıvazlamış
övgüsünü ve duasını almış bu yüzden kediler ne kadar yüksekten düşerse düşsün hep 4-ayagının üzerine düşerler.
kediler kis yapar diye haberler dolaşıyor oysaki kis yapmayı önleyen aşılar şampuanlar var en tabiside sabunla elleri yıkamaktır kafanıza takmayın 
dinimizde buyurdugu gibi
temizlik imandan gelir
siz temizliginize dikkat ederseniz
kolay kolay hasta olmazsınız
birde güneşten d vitaminini almayı ihmal etmeyin,
Ayrıca kediler evinizdeki çocuklar için engüzel arkadaş ve hayvan sevgisini aşılayacak en iyi hayvan üstelik kediler çok temizdirler yolda yürürken ıslak yerlere bile basmazlar ve evinizde herhangi bir böcek sinek fare akrep gibi tehlikeli hayvanları hem sizi hem çocugunuzu korurlar kılı tüyü boşverin elinizi yemekten önce elinizi yıkayın hiçbirşey olmaz artı ben kendim bizzat köyde yaşarken çocuklugumdan evleninceye kadar kedilerle büyüdüm ve hiçbir zararını görmedim vede hastalanmadım vede çişi geldiginde kapnın yanına gelip miyavlarlar ve açtıgınızda gidip çişini topraga yapıp kapatırlar o yöndende işiniz rahat olsun.

KEDİLER HAKKINDA HERHANGİ BİR SORUNUZ OLURSA LÜTFEN YORUM BÖLÜMÜNE SORUNUZU YAZINIZ
EN KISA ZAMANDA YANITLANACAKTIR

Hiç yorum yok:

POPÜLER YAYINLAR